Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

«Εχω γερό στομάχι»

Ο προπονητής που έχει αμφισβητηθεί περισσότερο από τον καθέναν μίλησε στην «Εξέδρα». Ο Ντράγκαν Κοκότοβιτς σχολίασε τη στάση που κράτησαν ορισμένοι απέναντί του, προκειμένου να δημιουργήσουν εντάσεις ενώ αναφέρθηκε και στη σχέση εμπιστοσύνης που έχει με τον μεγαλομέτοχο του Πανσερραϊκού, Πέτρο Θεοδωρίδη.

Αναλυτικά η συνέντευξη στη Μελίνα Ντισλιάν:

- Να υποθέσω ότι οι μέρες που προηγήθηκαν ήταν αρκετά δύσκολες...

«Για τους παίκτες δεν ξέρω πόσο δύσκολες ήταν. Για εμένα, πάντως, ήταν. Ενας προπονητής κρίνεται από τα αποτελέσματα και όταν κάτι δεν πάει καλά, είναι πάντα το εύκολο θύμα. Σίγουρα υπήρχε άγχος, αλλά ευτυχώς δεν ξεπέρασε τα όρια. Κάποιες φορές το άγχος είναι παραγωγικό. Οταν, όμως, η κατάσταση ξεφύγει, τότε υπάρχει πρόβλημα. Ευτυχώς εμείς το καταπολεμήσαμε».

- Τι είναι χειρότερο για έναν προπονητή; Οι ήττες ή τα σενάρια περί αποχώρησής του;

«Το χειρότερο είναι να μη νιώθω εγώ σωστός απέναντι στον εαυτό μου και στους παίκτες μου. Χειρότερο είναι να μη δουλεύω έτσι όπως θέλω και να μην προσφέρω αυτά που μπορώ. Αυτό είναι το χειρότερο για εμένα. Να ξέρω, δηλαδή, τι μπορώ να κάνω και να μην το κάνω. Τώρα όσον αφορά τα σενάρια αυτά, ο προπονητής είναι το εύκολο θύμα. Είναι πολύ απλό να σηκωθεί και να φύγει ο προπονητής ή να αλλάξουν κάποιοι παίκτες. Είναι σίγουρα ευκολότερο από το να κάτσεις και να παλέψεις».

- Τόσο εσείς όσο και ο Βαγγέλης Βλάχος είχατε αμφισβητηθεί έντονα, πριν καν ακόμα αρχίσει το πρωτάθλημα. Ωστόσο παραμένετε στη θέση σας…

«Είναι καλό να ασχολούνται μαζί σου. Ωστόσο, από κάποιο σημείο και μετά γίνεται ανήθικο. Δεν νομίζω πως οι προπονητές αξίζουν τέτοια συμπεριφορά. Πώς είναι δυνατόν πριν καν ξεκινήσει το πρωτάθλημα να τίθεται θέμα παραμονής μας; Στην Ελλάδα ζούμε, πλέον όλα τα περιμένουμε. Ευτυχώς έχω γερό στομάχι... Και εγώ και οι συνάδελφοί μου, που αμφισβητηθήκαμε έντονα. Προφανώς κάποιοι ήθελαν ίντριγκες και εντάσεις». 

- Θεωρήσατε πως το παιχνίδι με την Καβάλα ήταν η τελευταία ευκαιρία σας;

«Τελευταία ευκαιρία για ποιον; Και ποιος θα κρίνει αν είναι η τελευταία μου ευκαιρία; Εδώ με έδιωξαν πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα... Οπότε είναι λογικό να λένε ότι θα είναι η τελευταία μου ευκαιρία. Για εμένα δεν ήταν. Πιστεύω στους παίκτες μου, πιστεύω στη δουλειά που κάνω μαζί τους και δεν φοβήθηκα κανέναν και τίποτα». 

- Μετά την ήττα από την Κέρκυρα είχατε πει ότι η ομάδα χρειάζεται ποιοτικούς παίκτες. Γιατί το είπατε;

«Ηταν μια δήλωση που παρερμηνεύτηκε. Ποτέ δεν εννοούσα ότι δεν έχουμε ποιοτικούς παίκτες. Απλά είπα πως πρέπει να ενισχυθούμε περαιτέρω με ποιοτικούς ποδοσφαιριστές, για να μπορέσουμε να παραμείνουμε στην κατηγορία και να μην έχουμε πρόβλημα. Ολες οι ομάδες αυτό κάνουν τον Δεκέμβριο: ενισχύονται. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο παρερμηνεύθηκαν αυτά που είπα. Με αυτό θα μείωνα τους παίκτες που έχω τώρα στην ομάδα, κάτι που δεν θα το έκανα ποτέ. Αν κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τι εννοώ, δεν φταίω εγώ».

- Η απόκτηση τριών, τεσσάρων ποιοτικών παικτών που ζητήσατε τον Δεκέμβριο σημαίνει ότι έγιναν λανθασμένες επιλογές το καλοκαίρι ή φταίει κάτι άλλο;


«Δεν έγιναν λανθασμένες επιλογές το καλοκαίρι. Εγιναν άλλα πράγματα που δεν μπορούσαμε να προβλέψουμε και δυστυχώς δεν μπορέσαμε να αντιμετωπίσουμε. Και αναφέρομαι τόσο στους τραυματισμούς κάποιων παικτών που αποκτήθηκαν με σκοπό να είναι βασικοί, όπως ο Βρούτσινα και ο Αλβαρεζ, όσο και σε κάποιους ποδοσφαιριστές που αποχώρησαν για εξωαγωνιστικούς λόγους, όπως ο Μπανγκουρά και ο Μπρίτεζ. Δυστυχώς δεν περνούν όλα από τα χέρια μας. Αν είχαμε αυτούς τους παίκτες στη διάθεσή μας, τώρα το ταμείο θα ήταν διαφορετικό για τον Πανσερραϊκό».

- Την υπόθεση Μπανγκουρά πώς θα τη χαρακτηρίζατε;


«Είναι χωρίς αμφιβολία ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής, που τον ήθελα πολύ στην ομάδα. Ωστόσο δεν είναι σωστός επαγγελματίας. Δεν μπορείς να φεύγεις συνέχεια και να μην επιστρέφεις, αφήνοντας ανενημέρωτη την ομάδα. Δείχνει ασέβεια».

- Από εδώ και πέρα τι πρέπει να αλλάξει η ομάδα; Τι πρέπει να εκμεταλλευτείτε και τι να διορθώσετε;


«Δεν νομίζω ότι πρέπει να αλλάξουμε κάτι. Σε όλα τα παιχνίδια που δώσαμε η ομάδα ήταν πολύ σωστά στημένη και έπαιξε καλό ποδόσφαιρο. Αν και κάναμε σε όλα τα ματς τεράστια προσπάθεια, ήμασταν πολύ άτυχοι. Αυτό που θέλω είναι να συνεχίσουμε τη δουλειά που κάνουμε, να βλέπω τη βελτίωση που ήδη υπάρχει στην ομάδα και φυσικά να επιστρέψουν οι τραυματίες. Αν γίνουν αυτά, τότε δεν θα έχουμε πρόβλημα».

- Η παρουσία του Πέτρου Θεοδωρίδη όλο αυτό το διάστημα υποθέτω έπαιξε καθοριστικό ρόλο….

«Είναι ένας άνθρωπος με τον οποίο δεν χρειάζεσαι ούτε συμβόλαια ούτε υπογραφές. Και μόνο ο λόγος του αρκεί. Σωστός στις υποχρεώσεις του, πάντα κοντά στην ομάδα και πάντα δίπλα μας. Με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο τονώνει τους παίκτες, μοιράζεται μαζί τους το άγχος και τις ανησυχίες τους και νιώθω πολύ τυχερός που συνεργάζομαι μαζί του. Ολη η Ελλάδα γνωρίζει τι άνθρωπος και τι παράγοντας είναι». 

- Κάποιοι ποδοσφαιριστές σάς χαρακτήρισαν ψυχολόγο τις τελευταίες μέρες. Νιώθετε ότι έχετε διπλό ρόλο στην ομάδα;

«Ετσι δεν είναι οι οικογένειες; Δεν πρέπει ο ένας να βοηθάει και να εμψυχώνει τον άλλον; Αυτό κάνω κι εγώ. Πλέον είμαστε μια σωστή οικογένεια και το βλέπω και εκτός προπονήσεων. Εκεί οι παίκτες γίνονται παιδιά μου και έχω την ευκαιρία να μιλάω μαζί τους και να συζητάμε διάφορα θέματα που μπορεί να τους απασχολούν. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως τους καλούς προπονητές τούς κάνουν οι καλοί παίκτες. Αντίστοιχα και οι παίκτες μαθαίνουν από τον προπονητή τους». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου