Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Ράντμαν: "Θα μείνω αν υπάρχουν προϋποθέσεις"

Ο Βέλιμιρ Ράντμαν σε δηλώσεις του στο "pestoagorimou" επιβεβαίωσε τις πληροφορίες για την πρόταση ανανέωσης λέγοντας πως δεν έχει πρόβλημα να παραμείνει. Αναλυτικά ανέφερε:
«Είναι αλήθεια πως είχα μια επαφή για την ανανέωση του συμβολαίου μου αλλά όχι κάτι επίσημο. Θα περιμένω τις επόμενες ημέρες να μου κατατεθεί επίσημη πρόταση και αφού συζητήσω και με τον μάνατζερ μου θα πάρω την απόφαση. Θέλω πάντως να μείνω στις Σέρρες αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις, φιλοδοξίες και ένα σωστό πλάνο. Γνωρίζω ότι η ομάδα θα παίζει στη Β΄ Εθνική αλλά αυτό για μένα δεν είναι το μεγάλο πρόβλημα. Ξέρω βέβαια ότι μπορώ να παίξω στην Σούπερ Λίγκ, έχω βελτιωθεί μέσα από τον Πανσερραϊκό αλλά περνάω καλά στις Σέρρες αν εξαιρέσει κανείς ότι δε τα καταφέραμε. Ο κόσμος με αγαπάει, έχω καλή σχέση με όλους και δεν έχω πρόβλημα να μείνω. Θα δούμε όμως τι θα γίνει…».

1 σχόλιο: