Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Ράντμαν: "Λάθος η φυγή Κοκότοβιτς"

Σύνεντευξη στην εφημερίδα "ΕΞΕΔΡΑ"¨παραχώρησε ο Βέλιμιρ Ράντμαν που λέει αρκετά πράγματα για τα όσα έγιναν τη φετινή χρονιά. Διαβάστε κάποια αποσπάσματα:
ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΥ
«Για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι δεν είχαμε την ποιότητα που θα έπρεπε ως ομάδα, προκειμένου να διεκδικήσουμε την παραμονή μας. Σε σχέση με τους παίκτες άλλων ομάδων, που είχαν τους ίδιους στόχους με εμάς, δεν ήμασταν τόσο ποιοτικοί. Ομάδες που πάλευαν μαζί με εμάς για τη σωτηρία τους, έχουν πιο ποιοτικούς και έμπειρους παίκτες από ό,τι είχαμε εμείς φέτος. Σε κάποια παιχνίδια ήμασταν και εξαιρετικά άτυχοι, οπότε καταλαβαίνει κανείς πώς φτάσαμε σε αυτό το σημείο».
ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΚΟΚΟΤΟΒΙΤΣ
«Καθόλου... Και σε αυτό που σου λέω είμαι κάθετος. Αν θες τη γνώμη μου, δεν έπρεπε να φύγει ο Κοκότοβιτς. Θεωρώ πως, αν έμενε, θα ήμασταν καλύτερα από ό,τι τώρα. Πάντως, σίγουρα δεν θα ήμασταν χειρότερα. Από τη στιγμή που έφυγε ο Κοκότοβιτς ούτε ο Βούκοτιτς ούτε ο Παύλος (σ.σ.: Δημητρίου) θα μπορούσαν να αλλάξουν κάτι στην ομάδα».
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ
«Δεν θεωρώ ότι είμαι ενοχλημένος, αλλά απογοητευμένος από την εξέλιξη αυτή. Κάποια πράγματα δεν θα αλλάξουν ποτέ στο ποδόσφαιρο. Οσο για το αν ο Ντάνι παίζει επειδή είναι δανεικός από τον Παναθηναϊκό, δεν ξέρω τι να πω. Εγώ έδωσα τα πάντα και θα κάνω το ίδιο όποτε μου ζητηθεί ξανά».
ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΡΟΪΔΕΨΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
"Χαίρομαι που οι οπαδοί έβλεπαν ότι είμαι σωστός και επαγγελματίας στη δουλειά μου. Μακάρι να το έβλεπαν όλοι αυτό. Ευτυχώς τους οπαδούς δε μπορείς να τους κοροϊδέψεις. Όλο αυτό με κάνει περήφανο και είμαι καλά με τον εαυτό μου".
ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΡΗ
«Ξέρω ότι υπάρχουν κάποιες ομάδες, όπως ο Αρης που ανέφερες, αλλά το ανεπίσημο ενδιαφέρον έρχεται και από άλλους συλλόγους. Αυτό που κρατάω είναι η καλή σεζόν που έκανα και η προσοχή κάποιων ομάδων για μένα. Είναι σίγουρα πολύ τιμητικό για μένα να κάνω ένα βήμα παραπάνω στην καριέρα μου».

ΠΕΤΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ: ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ
ΝΤΡΑΓΚΑΝ ΚΟΚΟΤΟΒΙΤΣ: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
ΜΟΜΤΣΙΛΟ ΒΟΥΚΟΤΙΤΣ: ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ
ΠΑΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ
ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ: Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου