Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

"Aν άκουγα την καρδιά..."

"Αν άκουγα την καρδιά μου δεν υπήρχε περίπτωση να φύγω από τον Πανσερραϊκό. Μπορεί να μην είμαι καιρό εδώ αλλά έχω δεθεί πάρα πολύ και με τους φιλάθλους και με την ομάδα. Όμως επείδη η καριέρα του ποδοσφαιριστή είναι μικρή πρέπει να επιλέξω το καλύτερο για εμένα και επαγγελματικά. Θα περιμένω να με καλέσουν από την ομάδα, να μιλήσουμε, θα ακούσω τι έχουν να μου πουν και τι να μου προσφέρουν όχι μόνο όσον αφορά τα χρήματα αλλά και τις προοπτικές και θα αποφασίσω". Αυτό είπε ο Βέλιμιρ Ράντμαν στην εκπομπή "ΠΑΙΞΕ ΜΠΑΛΑ" του TVS όταν ρωτήθηκε για το τι θα κάνει μόλις ολοκληρωθεί το συμβόλαιο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου