Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Αλλάζω διεύθυνση, αλλάζω "σπίτι"...

Τo "pestoagorimou" και εγώ προσωπικά μετακομίζουμε για να μπορέσουμε να πετύχουμε το καλύτερο(έτσι λέω και έτσι πιστεύω)! Το blog ήταν ένα πάρα...πάρα πολύ καλό πρώτο βήμα προσέγγισης της ενημέρωσης στο διαδίκτυο και μάλλον ήρθε η ώρα να κολυμπήσουμε σε πιο βαθιά νερά. Δεν είμαι και ο Φέλπς αλλά με τα μπρατσάκια που θα έχω κάτι γίνεται. Από σήμερα λοιπόν όλες οι ειδήσεις και ακόμα περισσότερες και πιο αναλυτικά θα είναι στην παρέα του http://www.serressport.gr/index.php?mod=home ! Εκεί θα έχετε την ευκαιρία να διαβάζετε τις δικές μου απόψεις αλλά και των συναδέλφων με τους οποίους δημιουργήσαμε αυτή την ιστοσελίδα με στόχο την καλύτερη...μαζική ενημέρωση για τον Σερραϊκό αθλητισμό. To blog δε θα το ρίξω γιατί δε μου πάει η καρδιά! Ζήσαμε τόσα...καλά και κακά! Δεν ενοχλεί και κανέναν νομίζω...Τα λέμε!

5 σχόλια:

  1. Φίλε Κώστα σε ευχαριστώ πολύ για όση ενημέρωση μας έδωσες μέσα από το pestoagorimou και φυσικά για την μεγάλη και ανιδιοτελή πραγματικά βοήθεια σου για το μπλογκ μου.

    Εύχομαι το νέο site να πάει πολύ καλά και πάντα επιτυχίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή συνέχεια... αν και είναι δεδομένη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΛΑΨ ΚΛΑΨ... ΑΧΟΥ ΑΧΟΥ.... ΟΧΙΙΙΙΙ.... ΓΙΑΤΙ ΚΩΣΤΑΚΗ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ...ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΝΟΙΚΙΑΖΕΙΣ ή ΤΟ ΠΟΥΛΑΣ??? ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΤΣΑΚΑΣ!!!!

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (ΑΛΑΛΟΥΜ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή