Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Παραίτηση με...αιχμές από Ανατολίτη στον Πανσερραϊκό


«Όταν πριν από περίπου ένα χρόνο κλήθηκα από τον πρόεδρο της ΠΑΕ Πανσερραϊκός, Πέτρο Θεοδωρίδη, να βοηθήσω στο μέτρο των δυνατοτήτων μου δε πίστευα ότι θα ζήσω τέτοιες συγκινητικές στιγμές. Δυστυχώς όμως προσωπικοί λόγοι με βαθύτατα αίτια στη συμπεριφορά κάποιων προσώπων που δημιούργησαν αρνητικό κλίμα εναντίον μου με αναγκάζουν να υποβάλω την παραίτηση μου από το ΔΣ της ΠΑΕ. Θέλω να πιστεύω ότι προσέθεσα ένα λιθαράκι στην επίτευξη του στόχου. Θέλω  να ευχαριστήσω τον κ. Θεοδωρίδη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αναθέτοντας μου τον άχαρο ρόλο του εκπροσώπου στους θεσμικούς φορείς, ελπίζοντας ότι τον δικαίωσα. Εύχομαι ο Πανσερραϊκός να υλοποιήσει τους στόχους του θέτοντας παράλληλα τις βάσεις και για καταξίωση στη Σούπερ Λίγκ. Ευχαριστώ και τους οργανωμένους συνδέσμους φιλάθλων και τους απλούς φιλάθλους ελπίζοντας ότι οι δρόμοι μας θα ξανασυναντηθούν».

Mε αυτή την επιστολή ανακοίνωσε την παραίτηση του ο κ. Ανατολίτης από το ΔΣ του Πανσερραϊκού και σύμφωνα με πληροφορίες είχε πάρει την απόφαση εδώ και καιρό καθώς δε μπορούσε να ανεχθεί τον "πόλεμο" που δεχόταν.
ΣΧΟΛΙΟ: Μπορεί όπως σωστά είπε ο ρόλος του να ήταν άχαρος αλλά σίγουρα έβαλε και αυτός το λιθαράκι του. Ήταν από τους λίγους σοβαρούς και μετρημένους στον Πανσερραϊκό και είναι απώλεια. Δεν επιβιώνουν όμως πάντα αυτοί που πρέπει...

1 σχόλιο:

  1. Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟ!!! ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ, ΞΕΡΕΙ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ, ΠΡΌΣΩΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΝΩΜΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή