Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Mπέλιτς: "Στεναχωρημένος που φεύγω"

Ο 28χρονος μέσος με δηλώσεις του στο Onsports δεν μπόρεσε να κρύψει την συγκίνησή του για την αποχώρηση από την ομάδα, τονίζοντας ότι  οι άνθρωποι των Σερρών ήταν δίπλα του συνεχώς, ενώ δεν απέκλεισε και το ενδεχόμενο να επιστρέψει στο μέλλον.
«Είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένος που θα φύγω. Η ομάδα και ο κόσμος θα έχουν για πάντα ένα μέρος της καρδιάς μου, αλλά αυτή είναι η ζωή του ποδοσφαιριστή. Εξάλλου ποτέ δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή. Μπορεί να επιστρέψω στο μέλλον. Έχω μια οικογένεια που περιμένει από μένα για να ζήσει κι αυτό είναι πάνω απ’ όλα» είπε αρχικά ο Σέρβος και συνέχισε: «Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους του συλλόγου για τη συνεργασία που είχαμε, είναι όλοι πολύ καλοί άνθρωποι. Επίσης να ευχαριστήσω και τον κόσμο της ομάδας, ο οποίος μου χάρισε όμορφα συναισθήματα και με στήριξε μέχρι τέλους».
Τέλος για τη συνέχεια της καριέρας του είπε: «Μπορεί να μείνω στην Ελλάδα αλλά δεν θα είμαι αντίπαλος του Πανσερραϊκού αφού έχω προτάσεις από ομάδες της Super League, ενώ εξετάζω και μια σοβαρή πρόταση από την Tουρκία».
*Ο Μπέλιτς πέρα από το ενδιαφέρον του Άρη έχει πρόταση από την Γκαζιάντεπσπορ για τριετές συμβόλαιο με συνολικές αποδοχές 600.000 ευρώ αλλά δείχνει διάθεση να μείνει στην Ελλάδα.

6 σχόλια:

  1. παπατζιλίκια έτσι απλά..!!σιγά μην έβαλε την γάτα του να σκάσει..από την στεναχώρια..!!απλά να είχαμε να λέγαμε..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nai tha mas xalage o belic an emene gia tin b'ethniki,den mas kanei.Min ta isopedwnoume ola re paidia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με το ''αν'' πολλά δεν θα μας χάλαγαν..αν και μας κάνουν πολλές φορές να το λέμε..!!όποτε ''αν'' ο μανατζέρ του δεν έβρισκε ομάδα άλλη να πάει ή ''αν'' δεν είχε πρόταση από άλλη ομάδα ''ίσως'' και να έμενε..οπότε εμείς κοιτάμε το τώρα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ αυτό που ξέρω ότι από ομάδα που έπεσε από τον Γενάρη κέρδισαν όλοι πλην του κόσμου της. Παίκτες πήραν παιχνίδια, παίκτες γίναν διεθνείς σε ελλάδα κι εξωτερικό, παίκτες γίνανε μεταγραφικοί στόχοι για Σούπερ Λίγδα, παίκτες ανεβάσανε τα κασέ τους, παράγοντες κονόμησαν από την Λίγκα, τον ΟΠΑΠ κλπ. Κανείς δεν έχασε πλην του συλλόγου και του κόσμου. Όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ. Πού να μην έπεφτε...έ, ρε γλέντια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. NA PAEI ALLOU NA MPEKROPINEI SAN REMALI OS TO PROI KAI NA PARAPATAEI STA MAGAZIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή