Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Τέλος και ο Κίς-"Λυπημένος που φεύγω"

Ακόμα ένας παίκτης πέρασε την πόρτα της εξόδου από τον Πανσερραϊκό και αυτός είναι ο Ζόλταν Κις. Ο Ούγγρος δε τα βρήκε με τους "ερυθρόλευκους" στη σημερινή συνάντηση και έτσι μετά από μια σύντομη θητεία στις Σέρρες και 8 συμμετοχές με τη φανέλα της ομάδας παίρνει τον δρόμο της επιστροφής. Το "pestoagorimou" επικοινώνησε με τον 30χρονο αμυντικό χαφ ο οποίος επιβεβαίωσε την πληροφορία και μάλιστα δήλωσε λυπημένος που πρέπει να φύγει: "Είμαι λυπημένος αλλά πρέπει να φύγω από την ομάδα. Είχαμε μια συνάντηση σήμερα, δεν είχαμε συμφωνία και έτσι όλα τελείωσαν. Τα πράγματα θα είναι διαφορετικά στην ομάδα του χρόνου και όσον αφορά το μπάτζετ, το καταλαβαίνω, μου πρότειναν μείωση αποδοχών, έκανα και εγώ τη δική μου πρόταση αλλά δε τα βρήκαμε. Τη προηγούμενη εβδομάδα είχα μιλήσει και με τον προπονητή και του είχα πει ότι ήθελα να μείνω. Μου άρεσαν οι Σέρρες, πίστευα και πιστεύω ότι θα ανέβουν αλλά πρέπει να αποχωρήσω. Όταν ήρθα στην ομάδα τον Γενάρη πίστευα ότι μπορούμε να μείνουμε αλλά πριν προλάβω να προσαρμοστώ, σε 4-5 παιχνίδια όλοι πίστευαν ότι υποβιβαστήκαμε και ήταν όντως μια δύσκολη κατάσταση. Πάντως ο Πανσερραϊκός έχει πολλούς νεαρούς και ταλαντούχους ποδοσφαιριστές που θα βοηθήσουν τα επόμενα χρόνια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου