Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Γουμάγιας: "Μεγάλο βήμα για μένα η ομάδα της ιδιαίτερης πατρίδας μου"

Ο...Σερραίος, Γιώργος Γουμάγιας, που θα υπερασπίζεται από τη νέα σαιζόν την εστία του Πανσερραϊκού μίλησε για την σιγουριά που είχε για την επιλογή του, για το τι τον συνδέει με το χωριό...των κερασιών αλλά και την εμπιστοσύνη του στον Πέτρο Θεοδωρίδη. Διαβάστε τη συνέντευξη που δημοσιεύεται στο φύλλο της Παρασκευής στης εφημερίδα "Metrosport": "Όντως έχω έρθει σε συμφωνία με την ομάδα, υπογράψαμε ένα προσύμφωνο και μένει η ανακοίνωση. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που πάω σε μια τόσο ιστορική ομάδα όπως ο Πανσερραϊκός. Βέβαια προέρχομαι και από μια άλλη ιστορική ομάδα όπως ο Πιερικός, τον οποίο θέλω να ευχαριστήσω για την άψογη συνεργασία. Ευχαριστώ και τον κόσμο που ήταν κοντά μας και πλέον θα γνωρίσω μέσα από την ομάδα και τον κόσμο του Πανσερραϊκού που δε χρειάζεται συστάσεις για το τι ακριβώς σημαίνει για την ομάδα. Μίλησα με τον Πιερικό, ήθελαν να με κρατήσουν αλλά θεώρησα καλύτερο για μένα να έρθω στον Πανσερραϊκό. Πιστεύω πως είναι μεγάλο βήμα για την καριέρα μου. Φυσικά είναι και τιμή μου να αγωνιστώ στην ομάδα της ιδιαίτερης πατρίδας μου. Έχω μια σχέση γενεολογικά με το χωριό της Αναστασιάς και μάλιστα πάω συχνά. Όσο για την ομάδα, στόχος βέβαια είναι η επιστροφή στη Σούπερ Λίγκ και θα ήθελα να αγωνιστώ εκεί με την ομάδα αλλά αυτό είναι μακρινό. Δε με φοβίζει τίποτα. Έχω εμπιστοσύνη στον πρόεδρο και τις επιλογές του αλλά και τον προπονητή που θα έρθει. Ο Πανσερραϊκός είναι σταθερή αξία και το έχει αποδείξει πολλές φορές".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου