Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Δημητρίου: "Μεγαλύτερες οι ευθύνες μου"

Με δηλώσεις του στο serresgoal.gr και τον Οδυσσέα Δαρνάκα ο Παύλος Δημητρίου...υποδέχθηκε την χθεσινή ανακοίνωση του Πέτρου Θεοδωρίδη για την παραμονή του στον πάγκο της ομάδας λέγοντας: "Οπωσδήποτε πλέον οι ευθύνες μου είναι μεγαλύτερες. Όχι ότι μέχρι πρότινος δεν υπήρχαν, όμως από τη στιγμή που ανακοινώθηκε και επίσημα έχω εγώ την ευθύνη για την ομάδα. Έαν με ρωτούσατε μέχρι χθες θα απαντούσα πως δε ξέρω έαν θα συνεχίσω ή θα έρθει άλλος τεχνικός αλλά μετά τη συνέντευξη οριστικοποιήθηκε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου