Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Λαμπερνάκης: "Στόχος η άνοδος για τον Οδυσσέα"!

Ο Σάκης Λαμπερνάκης μιλώντας στη mikriliga.com αναφέρθηκε στη φετινή ομάδα που «χτίζει» ο Σάκης Αλεξίου οριοθετώντας τους στόχους της ομάδας που είναι ιδιαίτερα υψηλοί:
«Φέτος είναι τέταρτη χρονιά μου στον Οδυσσέα Αναγέννησης. Η ομάδα φέτος είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με τις άλλες χρονιές. Έχουμε κρατήσει έναν βασικό κορμό από πέρυσι και με τις προσθήκες ταλαντούχων μικρών κάναμε ένα πολύ δυνατό σύνολο. Ο στόχος για την ομάδα φέτος είναι αρκετά υψηλός. Δε σας κρύβω πως έχουμε στόχο την άνοδο. Το ατού του Οδυσσέα φέτος πιστεύω είναι το οικογενειακό κλίμα που έχουμε στα αποδυτήρια και αυτό μας βγαίνει στο γήπεδο».
«Λείπανε οι... διασυνδέσεις»!
Μάλιστα ο 24χρονος ποδοσφαιριστής αναφέρθηκε στους προσωπικούς του στόχους και στους λόγους που δε παίρνει μεταγραφή: «Προσωπικά θα ήθελα να έχω υγεία και όλα τα υπόλοιπα έρχονται με υπομονή και δουλειά. Ναι. το καλοκαίρι είχα κάποιες προτάσεις από ομάδες μεγαλύτερης κατηγορίας, όπως ο Πανσερραϊκός και ο Πανθρακικός. Κάναμε κάποιες συζητήσεις όμως η μεταγραφή δεν έγινε ποτέ. Άλλωστε στην Ελλάδα για να κάνεις μεταγραφή δεν αρκεί να είσαι μόνο καλός ποδοσφαιριστής αλλά πρέπει να έχεις και τις απαραίτητες γνωριμίες της οποίες δεν είχα εγώ! Στους αγώνες προετοιμασίας αγωνίστηκα και ως στόπερ και ως αμυντικός χαφ και ως δεξί μπακ. Η θέση μου φυσικά και είναι δεξί μπακ αλλά προσωπικά όπου με βάλει ο προπονητής εκεί θα παίξω και θα δώσω 100% του εαυτού μου για την ομάδα μου».
Καταλήγοντας, ο Σάκης Λαμπερνάκης ανέφερε: «Πρέπει σε αυτό το σημείο να τονίσω πως περάσαμε πολύ δύσκολο και επίπονο καλοκαίρι όλοι οι ποδοσφαιριστές με όλα αυτά που γίνανε. Νομίζω πως το φετινό πρωτάθλημα με λιγότερες ομάδες θα έχει αρκετές εκπλήξεις και πιστεύω πως θα είναι και ο Οδυσσέας Αναγέννησης μέσα σε αυτές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου