Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Γέσιτς: "Θέλω να είμαι έτοιμος με την ΑΕΛ"

Ο Ιβάν Γέσιτς έχοντας ξεπεράσει τον σοβαρό τραυματισμό του προσπαθεί να επιστρέψει σε κανονικούς αγωνιστικούς ρυθμούς και χθες αγωνίστηκε για κάποιο διάστημα στο φιλικό με τη Νέων έχοντας μια ασίστ ενώ τα γκολ στη νίκη με 3-1 τα πέτυχαν οι Γκουέϊ, Γκούρτσας και Καρασαλίδης. Το "pestoagorimou" επικοινώνησε με τον πρώην μέσο του Αγροτικού Αστέρα ο οποίος διψάει για μπάλα: " Δε θέλω να χαίρομαι γιατί και άλλη φορά μπήκα σε κανονικό ρυθμό αλλά την επόμενη ημέρα πονούσα πολύ. Θέλω να περιμένω 1-2 μέρες για να δω πως θα είναι η κατάσταση και στη συνέχεια θα είμαι πιο σίγουρος. Πιστεύω ότι αν όλα πάνε καλά θα είμαι έτοιμος για τον αγώνα με τη Λάρισα. Θέλω να είμαι έτοιμος για αυτό το παιχνίδι γιατί θέλω να βοηθήσω την ομάδα. Είναι δύσκολο για έναν ποδοσφαιριστή να μην αγωνίζεται. Δε βλέπω την ώρα να γυρίσω υγιής και να παίξω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου