Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

Nόβοτα: "Αρένα για λιοντάρια το γήπεδο-Στόχος να σωθούμε"

Συνέντευξη σε εφημερίδα της πατρίδας του παραχώρησε ο Σλοβάκος τερματοφύλακας, Γιάν Νόβοτα, με αφορμή τη μεταγραφή του στον Πανσερραϊκό. Το "βουνό" δήλωσε χαρακτηριστικά: "Ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό από την Σλοβακία και μου δόθηκε η ευκαιρία στην Ελλάδα. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι ποιοτικό και περιμένω με ανυπομονησία τα πρώτα παιχνίδια. Έχω μιλήσει με τον προπονητή και αρχικός στόχος είναι να παραμείνουμε στην κατηγορία. Είμαι πολύ ικανοποιημένος απ' όλους μέχρι τώρα και μπορεί στην αρχή να είναι δύσκολα για μένα επειδή είμαι ξένος αλλά θα προσαρμοστώ".

"Μικρή τρύπα για λιοντάρια το γήπεδο"!
Στη συνέχεια αποκάλυψε πως ήδη μαθαίνει ελληνικά ενώ έκανε σχόλιο και για τις πρώτες αγωνιστικές λέγοντας: "Είναι πολύ ενδιαφέρον και πρόκληση που θα αντιμετωπίσουμε τις πρώτες αγωνιστικές ομάδες όπως ο ΠΑΟΚ, η ΑΕΚ και ο Ολυμπιακός" ενώ αναφορικά με το γήπεδο σημείωσε πως είναι μια αρένα-μια μικρή τρύπα για λιοντάρια και ο κόσμος είναι πολύ ενθουσιώδης και συνήθως υπάρχει sold out.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου