Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Έξω φρενών με Μπρίτες-Υποτιμητικές δηλώσεις του Παραγουανού

Κάποιες δηλώσεις του Χόρχε Μπρίτες σε ιστοσελίδα της Παραγουάης έχουν ανάψει φωτιές στον Πανσερραϊκό καθώς ο Ουρουγουανός μίλησε με τα χειρότερα λόγια για τον Πανσερραϊκό, δηλώνοντας παράλληλα μετανιωμένος για την επιλογή του να έρθει στις Σέρρες: "Τα πράγματα δεν είναι όπως τα περίμενα. Είναι δύσκολο να είσαι σε μια ομάδα που δεν έχει επιθυμία να διακριθεί. Έχω προσαρμοστεί γιατί υπάρχουν αρκετοί λατινοαμερικάνοι αλλά ο τρόπος δουλειάς είναι πολύ ερασιτεχνικός. Δε ξέρουν πως να εργάζονται με κάθε παίκτη. Είμαι σχεδόν 30 χρονών και δεν κάνω σωστή προετοιμασία. Τη Δευτέρα είχαμε μια συζήτηση επειδή χάσαμε και ο πρόεδρος είπε ότι αν δε κερδίσουμε τη Κυριακή, 20 παίκτες και ο προπονητής θα φύγουμε. Πρώτη φορά μου συμπεριφέρονται έτσι. Ήμουν σε πολλούς συλλόγους αλλά πουθενά δεν ήταν τόσο ερασιτεχνικά. Καλύτερα να έμενα στην Παραγουάη κοντά στην οικογένεια μου". Μάλιστα δήλωσε πως έχει μιλήσει με τον μάνατζερ του για να καταγγείλει(!) το συμβόλαιο και να επιστρέψει στην Παραγουάη.
Βέβαια στον Πανσερραϊκό έχουν πληροφορηθεί από χθες αργά το βράδυ της δηλώσεις και είναι πυρ και μανία με τον ποδοσφαιριστή ο οποίος θα τιμωρηθεί λογικά σύμφωνα με τον εσωτερικό κανονισμό και θα δώσει εξηγήσεις για αυτές τις δηλώσεις τόσο στον προπονητή όσο και στον πρόεδρο και όλα είναι ανοικτά.

ΣΧΟΛΙΟ: Ο δρόμος ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα...

5 σχόλια:

  1. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΜΠΑΝΓΚΟΥΡΑ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Κ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΈΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΟΥΙ ΘΕΛΕΙ Κ ΜΙΛΑΕΙ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ!ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ??ΕΔΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΔΕ ΤΗ ΣΕΒΕΤΑΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΘΑ ΤΗ ΣΕΒΑΣΤΕΙ Ο ΜΠΡΙΤΕΖ??ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...o Sammy (otan paizei) einai o kaliteros,3-4 akoma tetoious (na paizoun omos)kai tha itan ola ok kai o Panserra tha xtipouse uefa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω αμφιβαλλω αν θα βοηθουσε ο συγκεκριμενος αγωνιστικα,δεν με πειραζει που θελει να φυγει,αλλα αυτα που ειπε...που δειχνουν οτι η ομαδα εχει προβλημα και ερασιτεχνικη διοικηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η φράση του Μπρίτες: "Ήμουν σε πολλούς συλλόγους αλλά πουθενά δεν ήταν τόσο ερασιτεχνικά" θεωρείται υποτιμητική ή απλά επιβεβαιώνει την πραγματικότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στον Πανσερραικο πολλά πράγματα δεν λειτουργούν καλά και το ξέρουμε
    Αλλά νομίζω ότι οι δηλώσεις του Μπρίτες παραποιηθήκαν κατά 50 % ,
    Είμαι ποδοσφαιριστής παίζω σε μια ομάδα που δεν έχει πάρει ακόμα βαθμό , και δεν είναι σίγουρο αν θα είμαι βασικός
    με παίρνει τηλέφωνο ένας δημοσιογράφος από τη χώρα μου , εεε τι κάνω!
    Προσπαθώ να προφυλάξω τον εαυτό μου !
    Υγ μην τρελαθούμε , από την μπαρτσελονα ήρθε ο μπριτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή