Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Απάντηση Γεωργιάδη: "Να με αφήσει να φύγω"

Στο sport24.gr μίλησε ο Γεωργιάδης:
«Δεν αξίζω τέτοια συμπεριφορά, να με αφήσει να φύγω. Η απάντηση μου σε όλα αυτά είναι απλά Ευχαριστώ. Ευχαριστώ τον πρόεδρο για τα καλά του λόγια. Πραγματικά με λυπεί το γεγονός πως ο δικός μου πρόεδρος μίλησε με αυτά τα λόγια για εμένα, σε μία περίοδο που η ομάδα βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση. Έτσι δεν με βοηθάει καθόλου. Επειδή δηλαδή σε δυο παιχνίδια δεν ήμουν καλός σημαίνει ότι είμαι και αδιάφορος; Αντί να με στηρίξει όμως βγαίνει και λέει αυτά τα πράγματα. Πραγματικά με στεναχώρησε όταν το έμαθα. Πρόταση από την ΑΕΚ δεν έγινε μόνο σήμερα. Και προχθές και χθες και σήμερα έγινε πρόταση. Η πρόταση έχει να κάνει με 550.000 ευρώ συν 2-3 παίκτες, όπως και ένα φιλικό ματς το καλοκαίρι τα έσοδα του οποίου θα πάνε στην ΑΕΚ. Πιστεύω πως είναι μία εξαιρετική πρόταση για την περίοδο που βρισκόμαστε. Μετά από πολλά χρόνια έρχεται μία τέτοια προσφορά στην ομάδα για παίκτη και αντί να χαρεί γι' αυτό έχει τέτοια συμπεριφορά; Η τελευταία ήταν του Παπάζογλου που έφυγε με 350.000 χιλιάρικα".

4 σχόλια:

  1. ναι αλλά οταν τον ρώτησαν οτι ο πρόεδρος είπε οτι δεν θέλω να αποδυναμώσω την ομάδα..η απάντηση του Γεωργιάδη ήταν οτι΄΄και τι θα γίνει αν έρθει ένας τραυματισμός..και αν θα έχω τέτοια πρόταση ξανά..''κάτσε ρε μεγάλε και εγώ που ξέρω οτι μέχρι το τέλος της σεζόν θα δίνεις το 100% στο γήπεδο για το καλό της ομάδας και δεν θα προστατεύεις τον εαυτό σου που τον θεωρείς κλεισμένο στην ΑΕΚ..??αφού είσαι και 100% επαγγελματίας όπως λες..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Den exeis na pas pouthena kyrie gewrgiadi,edw tha katseis ws to telos tis sezon kai esy kai oi sympaiktes sou,na swsete tin omada,den kserw pws,eseis tin ferate ston pato,kopste ta kefalia sas twra na antistrepsete tin katastasi kai meta adeiase mas tin gwnia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι ξεκάθαρο το στησιμο για ναφύγει χωρις πολλές γκρίνιες.ο προεδρος θα πει τι να κανω ηθελε να φυγει "ακουσατε τισ δηλώσεις του" , ο παικτης θα λεέι δεν με ηθελε ο προεδρος και για αυτο εφυγα.μια χαρα δηλαδη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μάλλον τα μυαλά του πήραν πολύ αερα... Για κοίταξε να παίξεις μπάλα για να σωθεί η ομάδα και άσε τον πρόεδρο στην ησυχία του. Εκανες 3 γκολ και ξεπάστηκες πολύ μικρέ. Ο δε μάνατζερ που σε φούσκωσε τα μυαλά ας ηρεμήσει λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή