Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Νταλέ: "Πρέπει να είναι το χειρότερο ρεκόρ επιθετικού"!!!

Με εμφανή διάθεση αυτοσαρκασμού ο Μορίς Νταλέ μίλησε για τα μόλις δύο γκολ που έχει πετύχει στο πρωτάθλημα λέγοντας πως πρέπει να είναι το χειρότερο ρεκόρ επιθετικού.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο onsports.gr:
Το γεγονός πως σημείωσες έπειτα από αρκετό καιρό νικητήριο γκολ για την ομάδα σου, θα πρέπει να σου έχει φτιάξει την ψυχολογία…
«Είναι αλήθεια ωραίο συναίσθημα να κερδίζεις, αφού η ομάδα είχε αρκετό καιρό να κερδίσει και αυτό μας στενοχωρούσε ιδιαίτερα. Ελπίζω, ωστόσο, να καταφέρουμε και στις τέσσερις αγωνιστικές που απομένουν να συνεχίσουμε να νιώθουμε χαρούμενοι, επικρατώντας σε όλα τα παιχνίδια. Είμαι ικανοποιημένος από το ότι σκόραρα το νικητήριο γκολ, αλλά σίγουρα δεν είμαι ικανοποιημένος από την συνολική απόδοσή μου. Το γεγονός ότι έκανα τόσο μεγάλο διάστημα για να σκοράρω αποτελεί για εμένα το χειρότερο ρεκόρ μου και ίσως να είναι ρεκόρ για επιθετικό παίκτη! Έβαλα δύο γκολ μέχρι στιγμής σε 25 αγώνες, κάτι που είναι ιδιαίτερα δυσάρεστο για εμένα».
Έχεις κάποια εξήγηση για ποιο λόγο έμεινες μακριά από το γκολ όλο αυτό το διάστημα;
«Προσπαθώ και εγώ να το εξηγήσω και δυστυχώς δεν μπορώ. Είχα κάποιες πολύ καλές ευκαιρίες για να σκοράρω, αλλά τις έχασα, κάτι πολύ κακό για την ομάδα που στερήθηκε κάποιους βαθμούς. Είναι κρίμα που βρισκόμαστε σήμερα σε τόσο δυσάρεστη θέση γιατί έχουμε μια καλή ομάδα, που όμως αδίκησε τον εαυτό της».
Έχεις κάνει συζητήσεις παραμονής με τον σύλλογο και όντας πρώτη φορά στο ελληνικό πρωτάθλημα πως το χαρακτηρίζεις;
«Όχι, δεν έχω κάνει καμία συζήτηση με το κλαμπ για το συμβόλαιο μου. Δεν ξέρω τι θα κάνω για τη νέα χρονιά, θα περιμένω το μάνατζερ μου να έρθει και να συζητήσουμε τις πιθανές προτάσεις και εναλλακτικές που έχω. Όσον αφορά στο ελληνικό πρωτάθλημα, νιώθω πολύ όμορφα που παίζω μπάλα στη χώρα σας. Ευχαριστιέμαι το ποδόσφαιρο, παίζοντας για τους έλληνες φιλάθλους οι οποίοι είναι πολύ ζεστοί και εκδηλωτικοί. Μου αρέσει η ζωή στην Ελλάδα και επιθυμία μου είναι να παραμείνω στο ελληνικό πρωτάθλημα, όμως πρώτα θα πρέπει να μιλήσω με τον μάνατζερ μου».

ΣΧΟΛΙΟ: Κάνεις μεγάλη προσπάθεια και εσύ αλλά σίγουρα υπάρχουν και χειρότερα...

1 σχόλιο:

  1. Μην στενοχωριέσαι Μορίς. Υπάρχει και ο Κόκε που έχει φέτος μόνο ένα γκολ, αυτό με την Κέρκυρα την Κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή