Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Βρούτσινα: "Θα μείνω και στη Β΄ Εθνική"

Μήνυμα παραμονής και την επόμενη χρονιά στον Πανσερραϊκό έστειλε ο Μπόγιαν Βρούτσινα μέσω του "pestoagorimou". Ο Κροάτης στην επικοινωνία που είχαμε μαζί του είπε χαρακτηριστικά:
«Όλο αυτό το διάστημα και αφού πρώτα υποβλήθηκα σε επέμβαση στο Βέλγιο ήμουν στην Κροατία και έκανα προσπάθειες αποκατάστασης του τραυματισμού μου. Πλέον είμαι εδώ, νιώθω καλά και σε μια εβδομάδα θα είμαι σε θέση να ξεκινήσω προπόνηση με την ομάδα και γιατί όχι να αγωνιστώ αν το κρίνει ο προπονητής. Παρακολουθούσα τους αγώνες του Πανσερραϊκού μέσω ίντερνετ και είμαι στεναχωρημένος με την πορεία της ομάδας γιατί υποβιβαστήκαμε. Δε μπορώ να πω ότι αν θα ήμουν εγώ εδώ η ομάδα θα έμενε γιατί θα ήταν άδικο για τους υπόλοιπους παίκτες. Θα προσπαθούσα πάντως για το καλύτερο. Η ομάδα μου συμπεριφέρθηκε με τον καλύτερο τρόπο όλο αυτό το διάστημα και θέλω να μείνω προκειμένου να βοηθήσω και να επιστρέψουμε άμεσα στη Σούπερ Λίγκ».

2 σχόλια:

  1. πολύ αξιόλογος και ποιοτητικός παίχτης που σίγουρα θα τον θέλαμε και φέτος να ήταν γερός και να μην χρειαζόταν να βλέπουμε τον Νταλέ να δικαιολογείται για το φετινό αρνητικό ρεκόρ του..και να χρειάζεται να μιλήσει με τον μανατζέρ του για το αν θα μείνει η όχι..δεν πάει να ανάψει μια μεγάλη λαμπάδα για τα παιχνίδια που εκάνε φέτος σε επίπεδο πρώτης κατηγορίας(έστω και στο πρωτάθλημα Ελλάδας)..καθώς βολόδερνε στην β-γ Γαλλίας..!!!δεν ξέρω αν είναι υπερβολική κουβέντα αλλά ένας Βρούτσινα είναι πολυτέλεια σε επίπεδο Β΄κατηγορίας..οπότε όταν ο παίχτης σου δίνει το οκ έσυ τον κάνεις να μείνει..!!ελπίζω να μην βρεθούμε πάλι να ψαχνόμαστε για φορ..όταν στα χέρια μας έχουμε ένα αξιολόγο ήδη που μπορούμε να κρατήσουμε..!!ΜΗΝ ΔΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΓΙΑ ΒΡΟΥΤΣΙΝΑ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΘΑ ΦΥΓΕΙ . ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΞΙΖΕΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΟ BLOG 'PES TO AGORI MOU' ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΕΝΗΜΕΡΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΡΡΑΙΚΑ ...ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ !!!! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή