Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Θεοδωρίδης: "Είναι δικό μου θέμα με ποιον πίνω καφέ"

Η αθλητική εκπομπή της ΕΡΑ Σερρών επικοινώνησε με τον Πέτρο Θεοδωρίδη ο οποίος αναφέρθηκε..."off air" πάνω στο θέμα που έχει προκύψει λέγοντας χαρακτηριστικά: "Δεν υπάρχει χειροπιαστό ενδιαφέρον. Δε θα δώσω λογαριασμό με ποιον πίνω καφέ, είναι δικό μου θέμα. Μακάρι να υπάρξει ενδιαφέρον για να χαρούν κάποιοι που θα φύγω. Αν όντως υπάρξει κάτι επίσημο δεν έχω πρόβλημα να βγω να το πω".

1 σχόλιο:

  1. καλά αυτό τον ρώτησαν με ποιον ήπιε καφέ..???ας πίνει και με τον Ομπάμα τι με νοιάζει εμένα..!!!για το αν υπήρξε έστω και ανεπίσημο ενδιάφερον αυτό δεν τον ρώτησαν..???ααααα μάλιστα μάλλον δεν του άρεσε η ερώτηση..??? ή η εξέλιξη..?? ή οτι βγήκε στην φόρα..????? ή οτι δεν τον συμφέρει..????ας με βοηθήσει κάποιος..!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή