Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Eσωτερική...μεταγραφή με Γιαννόπουλο

Το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο υπέγραψε σήμερα ο Παναγιώτης Γιαννόπουλος. Ο παίκτης που είναι μόλις 17 ετών και ξεκίνησε από τις ακαδημίες του sport village, αγωνίστηκε στην Κ17 και στην Κ20 και από σήμερα ανήκει στο ρόστερ της μεγάλης ομάδας.
«Είναι τιμή για μένα που μια μεγάλη ομάδα σαν τον Πανσερραϊκό δείχνει αυτή την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και μου προσφέρει αυτή τη μεγάλη ευκαιρία. Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της ΠΑΕ Πανσερραϊκός, Πέτρο Θεοδωρίδη, τον νέο μου προπονητή, Ντράγκαν Κοκότοβιτς αλλά και τον κ. Σάκη Αναστασιάδη, προπονητή της Κ20 που κοντά του γαλουχήθηκα ως ποδοσφαιριστής, όπως και το γενικό αρχηγό της Κ20, Γρηγόρη Πασχάλη. Θα ήταν μεγάλη μου παράλειψη αν δεν ευχαριστούσα και την οικογένεια μου που με στηρίζει σε κάθε μου βήμα», δήλωσε στο eu.panserraikos ο νεαρός ποδοσφαιριστής και συνέχισε λέγοντας: «Η ιδέα και μόνο να φορέσω την «ερυθρόλευκη» φανέλα με γεμίζει με περηφάνια. Ο Πανσερραϊκός είναι η ομάδα που αναδεικνύει πάντα τα ταλέντα της και επενδύει το μέλλον της σ’ αυτά. Από πλευράς μου ένα είναι σίγουρο: θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για να ανταποκριθώ στα καθήκοντα μου και να καθιερωθώ στην ομάδα της καρδιάς μου που δεν είναι άλλη από τον Πανσερραϊκό.(www.panserraikos.eu)
Ο Γιαννόπουλος ήδη έκανε την πρώτη του προπόνηση και θα συμπεριληφθεί και στην αποστολή για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό καθώς τα κουκιά είναι μετρημένα...
 

1 σχόλιο: