Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Μιλάει με Λαμπερνάκη και Κυριακίδη

Στην αποκάλυψη ότι βρίσκεται πολύ κοντά στην μεταγραφή του στον Πανσερραϊκό, προχώρησε στο Onsports ο Θανάσης Λαμπερνάκης.  Ο 24χρονος αρχηγός του Οδυσσέα Αναγέννησης Σερρών, τόνισε παράλληλα ότι ο Πανθρακικός του έχει συζήσει να περιμένει και να μην υπογράψει μέχρι να ολοκληρωθούν τα play offs της Football League, αλλά και πως έχει δεχτεί πρόταση από ομάδα της Αθήνας: «Μιλάω με τον Πανσερραϊκό από το Πάσχα και είμαστε πολύ κοντά σε συμφωνία. Θα ήθελα να αγωνιστώ στον Πανσερραϊκό γιατί είναι ένα υγιές σωματείο και μου αρέσει πολύ η πόλη των Σερρών. Βέβαια έχω και την σχολή μου που δεν θέλω να την αφήσω».
Όσον αφορά το ενδιαφέρον του Πανθρακικού: «Με έχει προσεγγίσει άνθρωπος του Πανθρακικού και μου έχει ζητήσει να περιμένω και να μην υπογράψω με καμία ομάδα μέχρι να ολοκληρωθούν τα play offs .Δεν ξέρω τι θα γίνει ακόμα».
Αν έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και άλλες ομάδες για την απόκτησή του: «Μου έχουν κάνει πρόταση και ομάδες της Αθήνας που αγωνίζονται στη Football League, αλλά απάντησα αρνητικά γιατί δεν θέλω να μετακομίσω στην Αθήνα. Όπως είπα και πριν, έχω υποχρεώσεις και με την σχολή μου».
Βέβαια ο Πανσερραϊκός εξετάζει από τον Οδυσσέα Αναγέννησης και τον 24χρονο μεσοεπιθετικό, Σάββα Κυριακίδη, ο οποίος είχε 27 συμμετοχές και πέτυχε 7 γκολ φέτος.

ΣΧΟΛΙΟ: Όσον αφορά την περίπτωση του Λαμπερνάκη, κουβέντες έχουν γίνει αλλά το κοντά είναι πάντα σχετικό. Το λέω αυτό γιατί αλλιώς το είπε, αλλιώς μεταφέρθηκε στη συνέντευξη. Η αλήθεια είναι πως ο ίδιος δεν έχει μιλήσει ακόμα με τον Πανσερραϊκό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου