Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Ανάκογλου: " Μπορεί να μείνω του χρόνου"

Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο παραμονής του στον Πανσερραϊκό την επόμενη χρονιά ο Δημήτρης Ανάκογλου ο οποίος σημείωσε πως οι συμπαίκτες του στην Ελπίδων, του είπαν τα καλύτερα για τις εγκαταστάσεις.
Για το εάν θα αποχωρήσει από τον Πανσερραϊκό:''Δεν ξέρω αν θα φύγω, μπορεί να είμαι και του χρόνου εδώ. Δε με απασχολεί το μέλλον πάντως, έχουμε ένα ακόμα παιχνίδι στην Πολωνία με την Ελπίδων και μετά διακοπές. Από εκεί και πέρα, ό,τι προκύψει''.
Για το τι θα ήθελε να πει σε περίπτωση που αποχωρούσε από την ομάδα:''Αν υποθέσουμε θα πω ότι ευχαριστώ τον κόσμο για όσα χρόνια ήμουν στην ομάδα. Το έχουν δείξει και στα καλά και στα άσχημα ότι αγαπούν την ομάδα. Εχω ζήσει πολύ όμορφες στιγμές σε αυτό το γήπεδο, θα κρατήσω τα θετικά. Αλλά δεν ξέρω αν θα φύγω, μπορεί να είμαι και του χρόνου εδώ και θα προσπαθήσουμε να φέρουμε την ομάδα ξανά στη Σούπερ Λίγκα''.
Για την Εθνική Ελπίδων :''Είμαι πολύ περήφανος για αυτό που συνέβη σήμερα, είναι μεγάλη τιμή η Εθνική Ελπίδων να παίζει στις Σέρρες και εγώ που είμαι Σερραίος να παίζω και να φορώ το εθνόσημο. Μου έδωσε πολύ μεγάλη χαρά και το γεγονός ότι κερδίσαμε μέσα σε αυτό το γήπεδο αλλά και η παρουσία του κόσμου. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ενώ και οι συμπαίκτες μου είπαν τα καλύτερα, για τις συνθήκες, το ξενοδοχείο, τα γήπεδα προπόνησης, όλα καλά και η φιλοξενία των ανθρώπων του Πανσερραϊκού ήταν καλή, όλοι είχαν να πουν καλά λόγια''.

1 σχόλιο:

  1. Ο κ. Στάμτσιος διάβασε τα "κραξίματα" κι έδωσε νέες λαοφιλέστερες δηλώσεις στους πελάτες του. Κάτι είναι κι αυτό. Κάλλιο αργά...που μπορεί να είναι κιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή