Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Πρώτο λόγο η ΑΕΚ για Γεωργιάδη και στο βάθος...Γαλλία!

Μιλώντας στον "Sentra 103,3" o Γιώργος Γεωργιάδης αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον της ΑΕΚ λέγοντας ότι είναι πιο κοντά στην απόκτηση του, ωστόσο δεν έχει κάποια ειδοποίηση από την διοίκηση της ομάδας. Οι συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών συνεχίζονται και ο Γιώργος Γεωργιάδης, περιμένει τις εξελίξεις. Την ίδια στιγμή τα δημοσίευματα που κάνουν λόγο για ενδιαφέρον Γαλλικής ομάδας έχουν βάση αλλά προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό το όνομα της ομάδας. Αναλυτικά οι δηλώσεις του: Για τα δημοσιεύματα που αναφέρονται σε εκείνον: "Σίγουρα χαίρομαι. Αλλά από τα γράφονται μέχρι να γίνει πράξη θέλει πολύ, γι' αυτό κάνω υπομονή μέχρι να γίνει κάποια επίσημη πρόταση. Πάντα υπάρχει αγωνία με το ενδεχόμενο να μείνεις στην ομάδα. Εγώ τον Πανσερραϊκό τον αγαπάω. Είμαι από εδώ έπαιξα για την ομάδα, αλλά νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να φύγω".
Για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ: "Η ΑΕΚ ενδιαφέρεται πιο πολύ από τις άλλες ομάδες. Από τον Δεκέμβριο έχει ενδιαφερθεί ζεστά. Σίγουρα είναι πιο κοντά. Θα κοιτάξω να έχω περισσότερο χρόνο συμμετοχής. Η ομάδα της ΑΕΚ είναι μία πολύ ακλή λύση γιατί μπορεί να φύγεις και για το εξωτερικό. Από τον Πανσερραϊκό δεν έχω κάποια ειδοποίηση. Το θέμα το χειρίζεται ο πρόεδρος. Τον σέβομαι, τον εμπιστεύομαι. Τον Δεκέμβριο μιλήσαμε λίγο με την ΑΕΚ, τώρα το θέμα έχει ηρεμήσει. Έχει και πολλά προβλήματα να λύσει".
Για τον Ανάκογλου: "Δεν ξέρω αν πάμε πακέτο. Αν είναι καλύτερη προσφορά. Αυτό του λέω. Όπου πάω εγώ μαζί μου θα έρχεσαι";

ΣΧΟΛΙΟ: Σε λογικά νούμερα η μεταγραφή θα γίνει καθώς η ΑΕΚ δεν είναι διατεθειμένη να ξεφύγει από τις 500.000 ευρώ. Όσον αφορά τον Ανάκογλου οι πληροφορίες από τον Πειραιά αναφέρουν ότι η πρόταση του Ολυμπιακού θα είναι 400.000 ευρώ και...αδιαπραγμάτευτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου