Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Όλα κερασμένα για τον Μπέλιτς

Το πρόσωπο των ημερών είναι ο Νίκολα Μπέλιτς. Ειδικά χθες ο Σέρβος όπου και αν πήγαινε δεχόταν τα συγχαρητήρια του κόσμου ενώ σε όποιο μαγαζί και αν πήγαινε δεν υπήρχε περίπτωση...πληρώσει. Όλα ήταν κερασμένα για τον σκόρερ των δύο τερμάτων στον αγώνα ΠΑΟΚ-Πανσερραϊκός.
Ο Μπέλιτς έδωσε σήμερα συνέντευξη στην εφημερίδα "ΕΞΕΔΡΑ":
 -Νίκολα, μας συστήθηκες στη Σούπερ Λίγκα με τον καλύτερο τρόπο. Περίμενες τέτοιο ξεκίνημα στην πρώτη σου εμφάνιση; 
"Κάθε φορά που μπαίνω στο παιχνίδι, θέλω να σκοράρω. Μπορεί δύο γκολ να μην τα περίμενα, αλλά ήρθαν και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Ωστόσο η χαρά μου έμεινε μισή αφού η ομάδα δεν κέρδισε. Τα δυο γκολ ήταν ότι καλύτερο για μένα, για τον Πανσερραϊκό όμως όχι".
-Γνωρίζεις ότι η Τούμπα είναι μία από τις δυσκολότερες έδρες και ο ΠΑΟΚ διαθέτει μία από τις καλύτερες άμυνες; 
"Αν και αρχικά δεν το ήξερα, στη συνέχεια ενημερώθηκα για την άμυνα που διαθέτει ο ΠΑΟΚ και πραγματικά νιώθω πως τώρα τα γκολ που πέτυχα έχουν μεγαλύτερη αξία. Όσο για την Τούμπα σαν έδρα, είδα από μόνος μου ότι είναι το κάτι άλλο. Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ είναι πραγματικά τρελαμένοι με την ομάδα τους και δημιούργησαν εκπληκτική ατμόσφαιρα".
-Το πρώτο γκολ που σημείωσες, περνώντας τρεις αντιπάλους και νικώντας τον τερματοφύλακα, σχολιάστηκε από πολλούς με θαυμασμό. Έχεις πετύχει ξανά τέτοιο τέρμα; 
"Έχω πετύχει και άλλα δύσκολα τέρματα στην καριέρα μου, αυτό όμως ήταν το κάτι άλλο. Δεν έχω βάλει ξανά ανάλογο γκολ".
-Τα παιδιά στα αποδυτήρια τι σου έλεγαν; 
"Όλοι ήταν χαρούμενοι. Μπορεί να μην κερδίσαμε, όμως κάναμε καλή εμφάνιση. Τα παιδιά μου λέγανε: "Μπράβο, εκπληκτικό γκολ! Απίστευτη ενέργεια! Μπράβο αγόρι μου!" αλλά εγώ τους έλεγα πως πρέπει να διατηρήσουμε χαμηλούς τόνους και πως ακόμα είμαστε στην πρώτη αγωνιστική. Ένιωσα πολύ καλά που οι συμπαίκτες μου μοιράστηκαν τη χαρά μου".
-Το σκέφτηκες όλο αυτό πριν το κάνεις ή σου βγήκε αυθόρμητα στο παιχνίδι μέσα;
"Δεν το σκέφτηκα. Πήρα τη μπάλα λίγο μετά το κέντρο, έτρεξα προς τη μικρή περιοχή και έγινε ότι έγινε. Δεν το σκέφτηκα καθόλου. Ήταν έμπνευση της στιγμής..."
-Τα γκολ που σημείωσες που τα αφιερώνεις; 
"Στην οικογένειά μου και στον πατέρα μου, ο οποίος πλέον δεν είναι στη ζωή. Το αφιερώνω επίσης και στην κόρη της αδερφής μου την Νέδενα, που με έχει κάνει τον πιο χαρούμενο θείο!"

1 σχόλιο:

  1. Να αποδελτιώσουμε την εφημερίδα για το αρχείο του κλαμπ! Συγκινητική η αναφορά του πρώτου σκόρερ του ελληνικού πρωταθλήματος στην ερυθρόλευκη κερκίδα κι ειδικά η αφιέρωση των γκολ στους σερραϊκή κερκίδα...συγκινηθήκαμε! Πάλι καλά που του κοψε να έρθει στο τέλος στην 8 κ το σωσε λίγο...για τους άλλους ουδέν σχόλιον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή