Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Καταλήγει στον ΠΑΟΚ o Γεωργιάδης!

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του pestoagorimou παίκτης του ΠΑΟΚ αναμένεται να γίνει τα επόμενα 24ωρα ο Γιώργος Γεωργιάδης καθώς μετά από ένα ραντεβού που υπήρχε σήμερα ανάμεσα στον Πανσερραϊκό και τον δικέφαλο του βορρά οι δύο ομάδες φαίνεται πως βρίσκονται μια άνασα από τη συμφωνία. Μάλιστα δεν αποκλείεται σήμερα το μεσημέρι να τακτοποιηθούν και οι λεπτομέρειες και ανακοινωθεί το deal μεταξύ των δύο πλευρών ενώ φαίνεται πως υπάρχει καταρχήν συμφωνία και με την πλευρά του ποδοσφαιριστή.

Ο διεθνής ακραίος μεσοεπιθετικός σε δηλώσεις του στο olapaok.gr είχε πει: "Προσωπικά, όποια πληροφόρηση έχω προέρχεται από το περιβάλλον του Πανσερραϊκού. Εγώ δεν μπορώ να μιλήσω με οποιαδήποτε ομάδα, καθώς έχω συμβόλαιο με τον Πανσερραϊκό το οποίο είναι σε ισχύ, οπότε απαγορεύεται από το νόμο να κάνω από την πλευρά μου οποιαδήποτε διαπραγμάτευση.Εφόσον, όμως, προκύψει πράγματι πρόταση από τον ΠΑΟΚ, η οποία να ικανοποιεί τον Πανσερραϊκό και πάρω το πράσινο φως από την ομάδα μου να μιλήσω, τότε φυσικά και θα δω αυτή την πρόταση με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Στον ΠΑΟΚ κανείς παίκτης δεν λέει όχι, καθώς μιλάμε για μία από τις τέσσερις μεγάλες ομάδες της Ελλάδας, με τεράστια δυναμική στη Βόρεια Ελλάδα. Η Τούμπα είναι πρόκληση για τον καθένα".  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου