Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Νικητής ο Πανθρακικός στο τουρνουά του Γαζώρου...

Η ομάδα του Πανθρακικού πήρε τον άτυπο τίτλο του νικητή στο τουρνουά που διοργάνωσε ο Εθνικός Γαζώρου με τη συμμετοχή και του Μέγα Αλέξανδρου Ηράκλειας. Τα αποτελέσματα:
ΕΘΝ. ΓΑΖΩΡΟΥ-ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ(0-2, Σουλτανίδης και Σιμώσης)
ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞ. ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ-ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ(0-0)
ΕΘΝ. ΓΑΖΩΡΟΥ-ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞ. ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ(1-0, Καλογιάννης Πρ.)
Διλμπέρης: "Να βρούμε τακτική πειθαρχία και αγωνιστικότητα"
Απογοητευμένος από την εικόνα που παρουσίασαν οι παίκτες που έπαιξαν στον πρώτο αγώνα δήλωσε στο "pestoagorimou" ο Παναγιώτης Διλμπέρης που έχει εντοπίσει τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση: "Έχω φρικτά παράπονα από τους παίκτες που αγωνίστηκαν στο πρώτο φιλικό. Δεν είχαν τακτική πειθαρχία και τους έλειπε το πάθος. Αντίθετα όσοι αγωνίστηκαν με την Ηράκλεια ακολούθησαν κατά γράμμα τις εντολές μου και το σύστημα και είχαν αγωνιστικότητα. Είμαστε μια ομάδα που προσπαθούμε να παίξουμε ποδόσφαιρο και είναι θετικό αυτό αλλά θα αγωνιστούμε σε ένα πρωτάθλημα που θα χρειαστεί πάθος και αυτό προς το παρόν δε το έχουμε. Δείχνουμε μια αναλγησία επίσης και αυτός οφείλεται στην καθυστέρησε έναρξης του πρωταθλήματος αλλά είναι δική μου ευθύνη να βρω κίνητρο για τους ποδοσφαιριστές".
 Η αρχική ενδεκάδα του Εθνικού Γαζώρου
Τούσκας: "Είμαι ικανοποιημένος..." 
Από την άλλη πλευρά ο Βαγγέλης Τούσκας δήλωσε ικανοποιημένος από την εικόνα της ομάδας του: "Ήμασταν καλοί και είμαι ικανοποιημένος. Ανταποκριθήκαμε καλά κόντρα στον Πανθρακικό, δε κινδυνεύσαμε ενώ και κόντρα στον Γάζωρο είχαμε την υπεροχή αλλά δεχθήκαμε γκολ από στημένη φάση. Φυσικά και χρειαζόμαστε δουλειά, καμιά ομάδα δεν είναι τέλεια αλλά είμαστε σε καλό επίπεδο και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Το ότι αργεί να ξεκινήσει το πρωτάθλημα είναι πολύ δύσκολο για όλους. Ήδη είμαστε στους 2,5 μήνες προετοιμασίας".
Η αρχική ενδεκάδα της Ηράκλειας

15 σχόλια:

  1. Mallon to merokamato toy Xristou einai pio ikanopoihtiko apo tou Petrou e? Na dosoume kai 10 forakia tou Xristara kai 10 tis paokaras ki ola kala stin poli etsi? Kai meta ftaine oi hooligans?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kati ksereis esy apo xatiria. Avrio poses grammes se edose o paokarxis gia to match pou den kalypsate gia na pate ston panvlax?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε φίλε ανώνυμε,ποιος παοκάρχης, ποιος πανβλαχ, ποιες γραμμές και ποια χατίρια; Όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέει. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από αυτό που έχεις στο μυαλό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Afou apexei gia na doume simera sti METROPAOK poses arades se afisan na grapseis gia to match pou den kalypses kai ti tha peis gia ton agwna pou den eides. Ayto ennoo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για αυτό και εγώ σου λέω ότι η πραγματικότητα απέχει πολύ από αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Και αυτό ισχύει για όλους τους ανταποκριτές για να μαθαίνετε και κάποια πράγματα. Όπου βλέπεις ανταπόκριση ΚΩΣΤΑΣ ΑΔΑΛΗΣ ή οποιοσδήποτε άλλος, δε σημαίνει ότι έγραψε και το κείμενο. Εγώ δεν έχω καμία αρμοδιότητα να γράψω ή να ζητήσω σειρές ή χώρο στην εφημερίδα. Αδαλής είναι το blog, είναι το "pestoagorimou" ραδιοφωνικά, είναι το editorial στα Σερραϊκά Sports και όχι η Metrosport.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο spiridonakis kapote elege pws tou ekanes anapantites kai se eperne gia na sou dwsei tis eidiseis. Den to xerw alla o Panagiwtis mou to eipe. An den einai alitheia diepsepseton. Na dw to sxolio tha to dimosieyseis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πυροβολείτε άφοβα!Εγώ δεν έχω να φοβηθώ κανέναν και τίποτα. Με αυτό που λες προσβάλλεις τον ίδιο τον Παναγιώτη γιατί ο άνθρωπος δεν έχει καμία σχέση με τις ειδήσεις. Άλλη είναι η δουλειά του στον Πανσερραϊκό και φυσικά το διαψεύδω. Και δε κατάλαβα το ότι του έκανα αναπάντητες! Δόξα τω Θεό και κάρτα είχα πάντα και το συμβόλαιο μου στην καρτοκίνητη εταιρεία είναι πλέον μεγάλο. Αυτά, σε αυτούς που είχατε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλια που έχουν να κάνουν με άλλους ανθρώπους και αφορούν την επαγγελματική τους ιδιότητα σας ζητώ να σεβαστείτε ότι δε θέλω να δημοσιεύονται. Εγώ δεν έχω πρόβλημα αλλά δε θέλω να έχουν πρόβλημα οι άλλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παλικαρακια αν δεν σας αρεσουν αυτα που γραφει ο αδαλης ουστ απτο σαητ και αφηστε εμας που μας αρεσει.δεν σας εφερε κανενας με το ζορι στο σαητ.συνεχισε τη δουλεια σου κωστα και μην ακους τους χασομερηδες τα χαραμπατια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mia xara kanei ti douleia tou alla den apantise kai kala ekane gia keinon se ayta pou legontai pleon apo olous. O idios kserei giati den apanta. Tous taizei o paok ki etsi kanoun moko. Kai otan leo taizei den ennoo ladonei. Apla poulane paok kai grafoun sta tetoia tous tin omada pou toys efere apo ta IEK stin epifaneia. Opos kai tous filathlous, tous paragontes, tous paiktes klp. Oloi ginane kapoioi logo panserraikou kai tora ftynoume ekei pou trogame. Apla pramata. Kai magkia tou pou ta afinei na postarontai. Den amfisbitite i douleia tou pou einai apsogi alla i stasi tou pou xei allaksei ardin.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτά που διαδίδουν οι άλλοι για εμένα τα ακούω βερεσέ. Καθισμένος σε πολλές διαφορετικές καρέκλες και εγώ μπορώ να λέω πολλά. Ξέρω ποιος είμαι και και εγώ και όσοι με ξέρουν. Δε θα κάτσω να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Δε θα κάτσω να απαντήσω σε κανένα αβάσιμο σενάριο επιστημονικής φαντασίας που κάνει ο καθένας με το φτωχό του το μυαλό. Δε θα κάτσω να αλλάξω την άποψη κανενός. Αν κρίνεις ότι η στάση μου έχει αλλάξει, δεκτό. Δεκτή και η κριτική όμως θα σου ξαναπώ αυτό που είπα και αρχικά: Η πραγματικότητα απέχει πολύ από αυτός που έχεις στο μυαλό σου...Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Sxolio Serraiou dimosiografou tou Panserraikou.
    "Opou blepete antapokrisi Kostas Adalis den simainei oti grafei o idios to keimeno"

    http://img820.imageshack.us/img820/2719/adalisapokalipsi.jpg

    Auto tha exoume na to leme. Grafei opoios allos thelei oti thelei kai bazei tin ypografi tou Adali.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραία τη δουλεύεις την επεξεργασία! Να ξέρεις πάντως ότι δεν ανακάλυψες την Αμερική και αυτό που είπα ισχύει και σχεδόν για όλους τους ανταποκριτές. Η όποια σελίδα εφημερίδας αναφέρει: Επιμέλεια και Ανταπόκριση, αλλά αν ενδιαφέρεσαι για μαθήματα υπάρχουν και ΙΕΚ...Ας το τελειώνουμε εδώ γιατί κούρασε! Στις Σέρρες είμαι, μπορείς να με βρεις αν θες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή