Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Ουρίμπε: "Ο πρόεδρος τα έκανε όλα"!

Περίπου 15 ημέρες μετά την αποχώρηση του από τις Σέρρες ο Γιόσου Ουρίμπε μίλησε αναλυτικά στην ιστοσελίδα Ιnes.es για όσα έζησε στην Ελλάδα, αφήνοντας αιχμές για τον Πέτρο Θεοδωρίδη και τη λειτουργία του Πανσερραϊκού.
Στη συνέντευξη ο τίτλος είναι: "Δεν επέλεγα εγώ τους παίκτες" και ο 42χρονος προπονητής αναφέρει: ''Είναι μία καλή εμπειρία να είσαι σε μία ξένη χώρα και να εξασκείς μια άλλη γλώσσα, αλλά όταν δεν μπορούσα να πάρω τους παίκτες που ήθελα, αποφάσισα να έρθω σε συμφωνία με τον πρόεδρο και να φύγω πριν την ολοκλήρωση του συμβολαίου μου'', ενώ αμέσως μετά αναφέρθηκε στην περίπτωση του Κάρλος Αλβάρεζ λέγοντας ότι, ''είχε έρθει να δοκιμαστεί ο Κάρλος Αλβάρεζ που ήταν ελεύθερος, έκανε δύο εντυπωσιακά παιχνίδια και ήταν ο καλύτερος της ομάδας, αλλά ο πρόεδρος δεν τον ήθελε και τον άφησε να φύγει.Εγώ ήξερα πως θα βοηθούσε πολύ στο σκοράρισμα''.
Ο Ισπανός κόουτς πρόσθεσε στην συνέχεια: ''Η οικογένειά μου, μου ζήτησε να περιμένω και να κάνω υπομονή.Αλλά όλη η κατάσταση με είχε πληγώσει.Προτίμησα να κάνω μία συμφωνία με τον πρόεδρο, να πληρωθώ μέχρι την ημέρα που εργάστηκα και να αποχωρήσω.Εκεί δεν υπάρχουν οι κατάλληλες εγγυήσεις όπως στην Ισπανία.Αυτό μου θυμίζει το πόσο επαγγελματικό είναι το ποδόσφαιρο στη χώρα μας". Στην συνέχεια αποκάλυψε πως μίλησε και στον πρώην προπονητή της ΑΕΚ, Μανόλο Χιμένεθ: ''Μίλησα με τον Χιμένεθ και μου είπε πως εάν δεν είμαι ικανοποιημένος, πρέπει να γυρίσω σπίτι. Μου είπε πως δεν υπάρχουν εγγυήσεις να πάρω τα χρήματά μου και αν θα πήγαινα στα δικαστήρια θα έπρεπε να περιμένω στην ουρά''.
Τέλος, ο Γιόσου Ουρίμπε αναφέρθηκε και στη λειτουργία του αγωνιστικού τμήματος: ''Ήταν λάθος μου που δεν πήγα εκεί με έναν συνεργάτη, ένα άτομο αξιόπιστο για να μην είμαι απροστάτευτος. Δεν υπήρχε τεχνικός διευθυντής και ο πρόεδρος τα έκανε όλα, ενώ ζει 100 χιλιόμετρα μακριά! Όταν πήγαινα στις συναντήσεις, τα πάντα ήταν ήδη κανονισμένα και ο λόγος μου δεν είχε αξία.Με τέσσερις Ισπανούς παίκτες θα είχαμε δυναμώσει πολύ την ομάδα. Καταλάβαιναν το παιχνίδι καλά και αυτό το σέβομαι. Αλλά δεν ήταν αυτό που περίμενα όταν υπέγραψα, πήγα εκεί με αυταπάτες. Τώρα είμαι άνετος, βρίσκομαι στο σπίτι μου, δουλεύω στην σχολή ποδοσφαίρου μου και περιμένω μία νέα επαγγελματική πρόταση''.

Δείτε τη συνέντευξη εδώ...

ΣΧΟΛΙΟ: Αν συνέβαιναν όλα αυτά έπρεπε να είχε δείξει νωρίτερα το θάρρος της παραίτησης και να προβεί σε δηλώσεις...

1 σχόλιο:

  1. ΧΟΝΤΡΟΚΟΤΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΟΥΡΙΜΠΕ. ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΤΙΠΟΤΕ? ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΗΔΗ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ? ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΒΛΕΠΕ? ΓΙΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ? KAI ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΞΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή