Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Δε νομίζω...Πατρίκ και Μάκη

Νέος διάλογος που έγινε πριν τον αγώνα Πανσερραϊκός-Εργοτέλης εμφανίζει τους Μάκη Ψωμιάδη και Πατρίκ να εκφράζουν σιγουριά ότι ο Εργοτέλης έδωσε το παιχνίδι αν και δε χρειαζόταν όπως λέει ο δεύτερος. Τα πράγματα όπως κύλησαν διαφορετικά...

MAΚΗΣ: Με τον Πανιώνιο τι γίνεται;
ΠΑΤΡΙΚ: Δέν έχω κάτι νεότερο. Ακούω και αυτά που μου είπες εσύ, έβγαλε και ο Πανιώνιος μια ανακοίνωση όπως ξέρεις.
ΜΑΚΗΣ: Καλά αυτά είναι μ...
ΠΑΤΡΙΚ: Εντάξει, κάτι έπρεπε να πει και αυτός αλλά δεν έχω κάτι νεότερο επ' αυτού.
ΜΑΚΗΣ: Πως αντέδρασαν Πηλαδάκης και τέτοια; Έμαθα ότι είναι ήρεμος.
ΠΑΤΡΙΚ: Δε τους έχω μιλήσει καθόλου. Εντάξει, έτσι όπως είναι τώρα και ο Πηλαδάκης που πάει για 16ος, νομίζω δε του κάνει και καμιά μεγάλη διαφορά έτσι και αλλιώς.
ΜΑΚΗΣ: Ναι,ναι. Σίγουρα πάει τελευταίος. Το έχει δώσει ο Εργοτέλης στον Πανσερραϊκό.
ΠΑΤΡΙΚ: Θεωρώ πως και να μην το είχε δώσει, πάλι θα κέρδιζε ο Πανσερραϊκός γιατί έχει το κίνητρο.
ΜΑΚΗΣ: Εγώ έμαθα ότι το έχει δώσει.
ΠΑΤΡΙΚ: Ναι ε; Δεν εκπλήσσομαι.
ΜΑΚΗΣ: Αφού είναι στην ίδια παρέα, δε το βλέπεις;
ΠΑΤΡΙΚ: Ναι,ναι αλλά εκτός από αυτός όποιος έχει κίνητρο συνήθως κερδίζει. Παίζει και στο γήπεδο του ο Πανσερραϊκός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου