Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Τάντιτς: "Θέλω να επιστρέψω"

Με δηλώσεις του στην ΕΡΑ Σερρών ο Μπόζινταρ Τάντιτς επιβεβαίωσε τις συζητήσεις για επιστροφή λέγοντας όμως πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Ο Σέρβος μέσος τόνισε πως όλα είναι περασμένα, ξεχασμένα λέγοντας: "Θέλω να αφήσω πίσω ότι έγινε την περσινή χρονιά με τον κ. Κοκότοβιτς. Έτσι και αλλιώς δε μου είπε κάτι προσωπικά απλά ήταν η συμπεριφορά. Περασμένα ξεχασμένα όμως όλα. Στο ποδόσφαιρο πρέπει να κοιτάς μπροστά. Φυσικά και θέλω να γυρίσω στις Σέρρες. Ο Πανσερραϊκός είναι πολύ καλά σε σχέση και με άλλες ομάδες. Δε λέω ότι από μικρός ήμουν Πανσερραϊκός αλλά δέθηκα με αυτή την ομάδα και την πόλη και θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους για ακόμα μια φορά για το δέσιμο που είχαμε. Είναι η γυναίκα μου από εδώ, έχω φίλους και εννοείται πως θέλω να επιστρέψω. Έχω πολύ καλή σχέση με τον πρόεδρο. Έγιναν κάποιες συναντήσεις πριν λίγο καιρό αλλά δεν υπάρχει κάτι επίσημο γιατί η ομάδα περιμένει να δει που θα αγωνιστεί. Έχω κάποιες προτάσεις από Ελλάδα και Κύπρο, θα περιμένω λίγο ακόμα και θα κάνω την καλύτερη επιλογή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου