Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Γρηγορίου: " Έχω τις πιο πολλές πιθανότητες "

Με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα footballleaguenews.gr, ο Μιχάλης Γρηγορίου όχι απλά επιβεβαίωσε τις φήμες που τον θέλουν υποψήφιο...αντί-Ουρίμπε αλλά έχρισε εαυτόν φαβορί αν η ομάδα αγωνιστεί στη Football League τελικά. Αναλυτικά είπε: ''Ουσιαστικά, αυτό που περιμένουμε είναι η απόφαση των αθλητικών δικαστών.Η αλήθεια είναι ότι έχουν γίνει επαφές με τον Πανσερραϊκό.Αν η ομάδα μείνει στην Β' Εθνική, τις πιο πολλές πιθανότητες για την θέση του προπονητή τις έχω εγώ.Βέβαια, δεν έχω υπογράψει ακόμα, οπότε δεν μπορούμε να πούμε κάτι με σιγουριά.Είμαστε σε αναμονή.Και εγώ και ο Πανσερραϊκός''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου