Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Γ. Γούνας: "Δεν έχει δικαίωμα να αγωνιστεί η Δράμα στο γήπεδο"


Απάντηση στη...σιγουριά της Δράμας ότι θα αγωνίζεται στο Δημοτικό γήπεδο Σερρών αν κερδίσει την άνοδο στη Σούπερ Λίγκ έδωσε ο πρώην πρόεδρος του Αθλητικού Οργανισμού Δήμου Σερρών, Γιώργος Γούνας, μιλώντας στο "ΔΙΚΤΥΟ". Μάλιστα ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει καμία τέτοια συμφωνία. Μπορεί όταν τον Μάρτιο εστάλη το αίτημα από τους Δραμινούς να ήταν στη Δημοτική αρχή ο Πέτρος Αγγελίδης, ωστόσο ο κ. Γούνας παρέμεινε στη θέση του για έξι μήνες ακόμα. Μεταξύ άλλων ανέφερε: "Ήρθε ένα έγγραφο από τη Δόξα Δράμας με το οποίο ζητούσαν την άδεια να δηλώσουν το δημοτικό γήπεδο ως έδρα στον φάκελο αδειοδότησης. Όφειλα να ενημερώσω τον κ. Δούκα γιατί προς αυτόν ήταν το έγγραφο και του είπα πως εγώ σαν Γούνας Γιώργος δεν υπογράφω το χαρτί. Μου απάντησε εγώ δίνω εντολή να υπογράψεις και να δοθεί το γήπεδο. Ενημέρωσα αμέσως τον πρόεδρο του Πανσερραϊκού και μου είπε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, το χαρτί είναι μόνο για της αδειοδότηση. Οπότε δεν υπάρχει θέμα. Για να έρθει η Δράμα στο γήπεδο πρέπει να υπογραφεί σύμβαση με τον Δήμο και κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει".

2 σχόλια:

  1. Konstantine vazis stixima oti I drama tha exei edra tis serres

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. την εκανες την παπαρια και τωρα τρεχεις ..............ο Γαζαρος σας εφτεγε........

    ΑπάντησηΔιαγραφή