Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Πιλάβιος: "Εντάξει, θα τους πω εγώ"- Διάλογος πριν το Ολυμπιακός Βόλου-Πανσερραϊκός

Την 3-3-2010, ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ (Α) τηλεφωνεί στον Πρόεδρο της ΕΠΟ Σοφοκλή ΠΙΛΑΒΙΟ (Σ) και αναφέρουν τα εξής:
«Σ: Ναι...
Α: Πρόεδρε, είναι να τρελαίνεσαι μαζί σου, πραγματικά σου μιλάω! Καλά, δε σου είπα ότι τον Ζαχαριάδη δεν θέλω να μου τον ξαναβάλεις ούτε σε φιλικό παιχνίδι;
Σ: Όχι, δε μου το είπες. Αμα μου το έλεγες...
Α:  Εγώ δε στον είπα;
Σ: Δε μου το 'πες, αλήθεια στο λέω.
Α Δε στο είπα μετά τον αγώνα με τον προημιτελικό τον κυπέλλου που μου έδωσε το πέναλτι και με έπαιξε 60-40 μες στο γήπεδο μου;
Σ: Δε μου το είπες, αλήθεια στο λέω!
Α Τι ορισμός είναι αυτός; Θα τρελαθώ! Παίζω με τις Σέρρες και μου βάζεις από Κοζάνη και Θεσσαλονίκη, δίπλα ας πούμε, διαιτητές! Και μη μου πεις ότι είναι πεσμένοι κι αυτά και τι πρόβλημα έχεις! Δεν ισχύουν αυτά στο ποδόσφαιρο!
Σ: Εντάξει Έγινε. Θα τους πω εγώ, Εντάξει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου