Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Πέτρο, ο Αχιλλέας τα σπόρια τα έταξε άλλου! Συνομιλία για το Πανσερραϊκός-Αστέρας Τρίπολης

wO ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΚΟΣ απευθύνεται στον ΑΧΙΛΛΕΑ ΜΠΕΟ για "βοηθεια" και την 20-2-2011. Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ του υπόσχεται ότι θα τον βοηθήσει στον αγώνα με τις Σέρρες λέγοντας χαρακτηριστικά: "Εγώ θα σε βοηθήσω στον αγώνα με τις Σέρρες αλλά να μείνει μεταξύ μας αδερφέ για να μην εκτεθώ" και ότι θα στείλει τον "Γιώργο" στον "Βαγγέλη" να δει τι μπορεί να κάνει ενώ την 24-2-2011 ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΚΟΣ(Δ) επικοινωνεί ξανά με τον ΑΧΙΛΛΕΑ ΜΠΕΟ(Α) και του λέει τα εξής:
Α: Έλα Δημήτρη
Δ: Τι κάνεις Αχιλλέα;
Α: Καλά, μίλησα με τον Γιώργο, να μη μιλάμε
Δ: Ναι
Α: Εντάξει, δεν και αύριο το πρωί περιμένω μια απάντηση από ένα άτομο, αν γίνει καλώς, να μη σας κοροϊδεύω, εγώ δεν είμαι τέτοιο πράγμα.
Δ: Ναι ρε παιδί μου αλλά θέλω να το δουμε, με τα σιδερικά, με τα σιδερικά τι θα γίνει;
Α: Ναι, ναι είπαμε, αυτός είναι δεδομένο. Θα παίξει του το είπα και του Γιώργου. 50-50 και όλα τα σπόρια θα τα πάρετε εσείς. Μιλήσαμε.
Δ: Η κλειδαριά από πάνω;
Α: Γελάει. Λοιπόν Δημήτρη άστο τώρα από το τηλέφωνο. Ότι είναι να γίνει θα γίνει. Έχεις το λόγο μου ετσι;
Δ: Για κοίτα σε παρακαλώ εκεί πέρα μπας και κάνουμε τίποτα.
Α:Εντάξει, εντάξει. Σημαντικό για σένα αυτό.
Δ: Ναι, αυτό είναι κλειδί και για μένα.
Α: Εντάξει Δημήτρη μου, όλα να πάνε καλά
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ: ΣΕΛΙΔΑ 48

ΣΧΟΛΙΟ: Και ωρυόταν ο Μπάκος στα δημοσιογραφικά! Ηρέμησε Δημήτρη, αφού τα σπόρια δικά σου ήταν. Για την ιστορία ο αγώνας είχε λήξει 0-1 με γκολ πέναλτι του Ροτζέριο στο 19΄.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου