Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Eπιτέλους...Άμο!

Nαι, είναι γεγονός. Εδώ και κάποιες ώρες ο Πάμπλο Άμο βρίσκεται στις Σέρρες και κάνει τη πρώτη του γνωριμία με τη πόλη στην οποία θα ζήσει για τον επόμενο ένα χρόνο τουλάχιστον αλλά γνωρίζει σιγά-σιγά και τους ανθρώπους με τους οποίους θα συνεργάζεται. Μάλιστα αυτή την ώρα γευματίζει με τον πρόεδρο και τον προπονητή του Πανσερραϊκού. Ο Ισπανός βρίσκεται στις Σέρρες με τον Ισπανό και τον Έλληνα μάνατζερ του και αφού περάσει αύριο από ιατρικές εξετάσεις θα υπογράψει το συμβόλαιο του. Ο Άμο δε σταμάτησε να δίνει συνεντέυξεις που θα διαβάσετε τις επόμενες ημέρες στις εφημερίδες αλλά μίλησε και στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ, λέγοντας:
«Είναι μία νέα εμπειρία και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα και τον Πανσερραϊκό. Πιστεύω ότι με την εμπειρία μου μπορώ να βοηθήσω την ομάδα μου και στην επίτευξη των στόχων της. Δεν είναι ώρα για πολλά λόγια είναι ώρα για σκληρή δουλειά και μέσα στο γήπεδο να είμαστε οι καλύτεροι», δήλωσε ο Πάμπλο Άμο και συνέχισε λέγοντας: «Αρχίζω μία νέα ζωή στις Σέρρες και τον Πανσερραϊκό και θέλω, σε συνεργασία με τον προπονητή μου, να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και όλοι μαζί να βοηθήσουμε για το καλό της ομάδας».
  Ο Πάμπλο Άμο γνωρίζοντας ότι ο 12ος παίκτης του Πανσερραϊκού είναι οι φίλαθλοι μίλησε γι’ αυτούς:«Ξέρω ότι οι φίλαθλοι του Πανσερραϊκού είναι κοντά στην ομάδα και τη στηρίζουν πάντα. Θέλω να τους πω ότι θα βάλω τα δυνατά μου, θα δουλεύω σκληρά και θα κάνω ό,τι καλύτερο».
Για τον ίδιο, αποτελεί πρόκληση η μετακίνηση του στο ελληνικό πρωτάθλημα αλλά όπως είπε, του αρέσουν οι προκλήσεις γιατί η γλώσσα του ποδοσφαίρου δεν γνωρίζει σύνορα. «Ο ερχομός μου στην Ελλάδα και τον Πανσερραϊκό είναι ένα σημαντικό βήμα. Μόλις είχα την πρόταση δε δίστασα και αμέσως είπα το «ναι». Η γλώσσα του ποδοσφαίρου είναι ίδια και για μένα θα είναι μεγάλη πρόκληση να παίξω στο ελληνικό πρωτάθλημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου