Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Mίλησε στην Ισπανία ο Άμο

 Ο Ισπανός αμυντικός του Πανσερραϊκού μίλησε σε ΜΜΕ της πατρίδας του για τη μεταγραφή του στην Ελλάδα, τους πολλούς τραυματισμούς που έχει υποστεί στην καριέρα του και το όνειρο να επιστρέψει στην Ισπανία.
 "Μου αρέσει το γεγονός πως θα ζήσω μια τόσο ωραία εμπειρία στις Σέρρες. Είναι μια μικρή πόλη αλλά είναι ωραία. Στόχος μας είναι να κάνουμε μια καλή σεζόν και να παραμείνουμε στην κατηγορία. Φυσικά και στο ποδόσφαιρο είναι υγιές να σκέφτεσαι την επιστροφή στην Ισπανία. Θα ήθελα να κλείσω την καριέρα μου εκεί".
 Τέλος για τους τραυματισμούς του, είπε:
 "Στην Σαραγόσα ξεκίνησα να παίζω καλά, όμως ένας τραυματισμός με κράτησε πίσω σε σχέση με τους συμπαίκτες μου. Στην δεύτερο γύρο ήμουν έτοιμος, εκτός από ένα διάστημα που πονούσα στον αστράγαλο. Είναι γεγονός πάντως ότι η περσινή σεζόν σημαδεύτηκε από τραυματισμούς".
(http://www.elperiodicodearagon.com/noticias/noticia.asp?pkid=599391 )

1 σχόλιο:

  1. ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΟΠΟΙΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΤΣΑΡΙΕΣ...ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ ΣΤΑ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ...ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ!!! ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ "ΣΩΓΑΜΠΡΟ" ΚΙ ΑΥΤΟΝ, ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΜΠΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή