Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Μαγουενέ: "Υπερβολικό σεβασμό στον Ολυμπιακό"

Mε δηλώσεις του στην εφημερίδα "Metrosport" ο Γιούλ Μαγουενέ μίλησε για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό και τη δική του καλή εμφάνιση λέγοντας χαρακτηριστικά: "Πιστεύω κάναμε ένα καλό παιχνίδι αλλά ηττήθηκαμε. Παρουσιάσαμε σημάδια βελτίωσης αλλά σεβαστήκαμε υπερβολικά τον Ολυμπιακό κυρίως στο πρώτο ημίχρονο. Δε κάναμε επιθέσεις. Δε σουτάραμε. Γενικά είμαι ευχαριστημένος. Δουλεύουμε καλά και σιγά-σιγά αρχίζω να προσαρμόζομαι. Υπάρχει καλύτερη επικοινωνία ενώ μου αρέσει και η τακτική". Για το αν θα συνεχίσει να αγωνίζεται βασικός είπε: "Εγώ θέλω να δουλεύω στις προπονήσεις και να προσπαθώ. Αν παίζω θα είμαι χαρούμενος. Αν οχι θα είμαι εκεί όποτε με χρειαστεί ο προπονητής". Όσον αφορά τον κόσμο; "Μου είχαν πει ότι έχουμε αρκετό κόσμο και χάρηκα που είδα το γήπεδο γεμάτο. Τους στεναχωρήσαμε αλλά θα τους δώσουμε πιστεύω στη συνέχεια την ευκαιρία να πανηγυρίσουν". Ο Γάλλος σχολίασε και τις τρεις ήττες λέγοντας: "Αυτή τη στιγμή εγώ δε κοιτάζω τη βαθμολογία. Πρέπει να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι και θα έρθουν και οι βαθμοί".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου