Η ραδιοφωνική εκπομπή "Πες το αγόρι μου" - Αθλητικό Μetropolis 97,2(17:30-19:00)- τώρα και στο διαδίκτυο μέσω του blog! Όλες οι ποδοσφαιρικές ειδήσεις των Σερρών, σχόλια και παραλειπόμενα...παίζουν μπάλα στο γήπεδο του "pestoagorimou.blogspot"



powered by Agones.gr
(opap)



Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Δήλωσε παρών ο Μιλένκοβιτς! - "Χαρούμενος που επέστρεψα"

Όπως σας είχε ενημερώσει το pestoagorimou οι επαφές του Πανσερραϊκού με τον 33χρονο κεντρικό αμυντικό, Νίνο Μιλένκοβιτς, ήταν σε προχωρημένο στάδιο και έτσι ο Βόσνιος αμυντικός έφτασε σήμερα στις Σέρρες από το Βελιγράδι. Μάλιστα πήρε μέρος κανονικά στην απογευματινή προπόνηση δείχνοντας να είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Αύριο μάλιστα περιμένει όπως μας είπε να υπογράψει το συμβόλαιο του. Στις δηλώσεις του τόνισε χαρούμενος που επέστρεψε: "Πραγματικά, είμαι χαρούμενος που είμαι και πάλι στις Σέρρες. Μπορεί τότε να μη καταφέραμε να παραμείνουμε αλλά έχω καλές αναμνήσεις από εδώ. Από τη πρώτη στιγμή που επικοινώνησαν μαζί μου ήθελα να έρθω και θέλω να πάμε όλοι μαζί την ομάδα εκεί που της αξίζει. Ξέρω ότι υπάρχει πιθανότητα να παίξει η ομάδα στη Σούπερ Λίγκ και μακάρι να γίνει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου